Perry komt met mini-mini documentaire

Eerder hadden we al een fragment gezien, nu pakt Perry uit met een 6 minuut 45 durende documentaire over drie veteranen. Want zo mogen we de ad bijna noemen – dit filmpje gaat verder dan sneren of overtuigen. Dit filmpje zoomt in op een (militair) leven – letterlijk getekend door actie.

We hadden in dit genre al kennis gemaakt met Marcus Luttrell (vlak voor Thanksgiving), nu doen we dat met twee andere militairen – allebei niet minder enthousiast over de Texaanse gouverneur, trouwens.

Deze aanmoediging zet trouwens een nieuwe standaard. Tot nu toe waren de politieke ads voral kort. Zo kunnen ze immers ook op (lokale en regionale) televisiestations worden getoond. Op internet is die beperkte lengte niet zo interessant – je kan de film veel langer maken omdat uitzenden geen geld kost, zoals bij een televisiestation. Kortom: je kunt er echt iets van maken. En dat heeft Perry’s team met deze ad heel knap gedaan. <<

Advertenties

Over Sebastiaan van der Lubben

Journalist Maters & Hermsen, docent Internetjournalistiek Universiteit Leiden, politicoloog en blogger

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s